Mak Skincare Rose Glow brightening enzyme mask

by - 18.10.21

 

Ćao, internet ljudi.

Već sam puno puta spominjala kako volim maske za lice i kako uživam u malim, kućnim spa tretmanima, a današnji post je posvećen upravo takvom jednom proizvodu. Vjerujem da ste se već negdje sreli ili barem vidjeli ime Mak Skincare, bilo na Orea bazaaru ili njihovoj Instagram stranici, a ako ne onda ne znate što propuštate :D

Mak Skincare je made in BiH brend prirodne kozmetike, iza kojega stoji jedna divna ženica koja vrijedno bira i miksa aktivne supstance i najkvalitetnije prirodne sastojke. Njihov slogan je "ljepota sa stavom" jer smatraju da svaka žena treba da zauzme stav i zahtijeva najbolje za sebe.Iako nisam netko tko bježi od kemijske kozmetike, uvijek mi je drago kada neki brend prirodne kozmetike, posebno domaći, izbaci dobre proizvode. Kod nekoliko kolegica kojima vjerujem (povjerenje je jako važna stavka) sam pročitala pohvale za ovaj brend, te sam i sama odlučila da probam nekoliko proizvoda. 




Danas vam pišem o Rose Glow enzimskoj maski. Ako vam koža djeluje umorno i bez sjaja - ovo bi bila super maska za vas! Osim prelijepe puderasto roze boje, ovu masku odlikuje nimalo upadljiv, ali opet primjetan i prijatan miris ruže. Ruža, točnije poznata Damask, se u maski nalazi u vidu praha i, osim što joj daje prijatan miris, također ima i anti-age efekt - revitalizira kožu i održava njenu elastičnost. Ako vam je životni moto "forever young" kao meni, ovo je važna stavka proizvoda :D . Enzimi ananasa, točnije bromelin, su tu kako bi obavili blagi piling i otklonili mrtve stanice kože, kako bi bila mekana i svježa. Tu se nalazi i prah hibiskusa koji, osim što maski ovu divnu boju, sadrži i polifenole i antonicijane, moćne antioksidante koji štite kožu od prijevremenog starenja - zaista za "forever young" ekipu. A kao dodatni antioksidant tu je i prah korjena super adaptogene biljke - Ashwagandhe. Bijela i roza glina, kao i rižin škrob dodatno čiste i omekšavaju kožu, korijen sljeza doprinosi hidrataciji, a sjeme lotosa zaglađuje i pospješuje zacijeljivanje kože. Zvuči odlično? Radi li zaista ono što kaže?




UPOTREBA: jednu čajnu žlicu praha pomiješati sa odgovarajućom količinom vode (ili hidrolata) da se formira pasta. Nanijeti jednak sloj maske na lice i ostaviti 10 minuta, potom isprati. Kod osjetljive kože ne ostavljati masku da se potpuno osuši. Prilikom pripreme treba izbjegavati metalno posuđe jer u doticaju s metalom glina može promijeniti svoja svojstva.

Moram priznati da sam ja prvo nanošenje "od oka" smiksala, ali je bilo dovoljno maske da prekrije cijelo lice. Također, masku sam svaki put miksala sa hidrolatom od lavande - jer lavanda je život! Pustila bih ju da se gotovo potpuno osuši, dakle taman kad počnem osjećati zatezanje, te bih ju isprala mlakom vodom. Koža je odmah nakon korištenja i na osjet i na pogled mekša i sjajnija, a samim time djeluje i odmornije. Naravno, ako ste kronično neispavani samo dobar san može pomoći :D ali ova maska je definitivno dobar dodatak. Par puta nakon korištenja maske, točnije dan kasnije, bi mi se pojavilo par sitnih "podstanara" na licu, što meni definitivno nije negativna stvar, već to pripisujem pročišćavanju kože. "Podstanari" bi se svakako jako brzo iselili :D . Masku koristim jednom tjedno, što je za moju suhu kožu sasvim dovoljno, a netko sa masnijom bi mogao i dva puta tjedno.



Sve u svemu, maskom sam zaista zadovoljna. Rijetko mi se dogodi da od neke maske vidim neki trenutni učinak, ali ova me baš pozitivno iznenadila. A kako sam ju uvela kao redovnu tjednu masku, svakim korištenjem vidim poboljšanje što u teksturi kože što u njenom sjaju. Od mene joj ide ocjena "home spa realness! 

Jeste li već nešto probali od Mak Skincare?
Ako niste, što čekate?!

xx Stay tuned xx

You May Also Like

0 comments

Thank you for the comments :*

O meni

Moja fotografija
"I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

Labels

Followers