Sapunoteka Mala Vještica sapun

by - 10.11.21


Ćao, internet ljudi!

Iako je Halloween prošao ja volim reći da je meni Halloween svaki dan, tako da ovaj proizvod i ova tema nisu vezani samo za spooky period.

Vjerujem da je dosta vas čulo za brend Sapunoteka , te da su mnogi od vas i isprobali neke njihove proizvode. Sapunoteka je hrvatski brend koji nam stiže iz Šibenika i bave se proizvodnjom prirodne preparativne kozmetike. Utemeljeni su 2009. godine i do sada sam ih viđala pri posjeti motherland u dm-poslovnicama i jako sam se obradovala kad su se proširili i na BiH tržište.

Prvo sam ih zapazila na Orea Bazaaru koji se ovo ljeto održao u Zemaljskom muzeju i mislim da sam najduže stajala ispred njihovog štanda - jednostavno nisam mogla odlučiti što prvo da isprobam! Srećom, divni dvojac za štandom mi je olakšao muke i samo pred mene stavio - Malu Vješticu.


I da, ovo je recenzija o sapunu, ali ne zavaravajte se - ovo nije neki "obični" sapun - ovo je Mala Vještica. Ako vas ne kupi sam naziv onda sastojci vjerojatno hoće. Baza su mu maslinovo i kokosovo ulje, a društvo im pravi nekoliko eteričnih - ružmarina, lavande, geranija i klinčića - što mu daju neobičan miris - rekla bih mix svježeg i slatkastog. Priznajem da su me lavanda i ružmarin odmah kupili, a klinčić je bio dodatni plus. Paprika i zelena glina su tu za intenzivno čišćenje jer su bogati antioksidantima - a i daju sapunu ovu divnu boju. Za kraj tu imamo sjemenke maka koje rade odličan piling.


Preporučujem da se odreže mali komad sapuna za korištenje, a ostatak držite na suhom kako bi sapun duže trajao. Sapun sam koristila za tuširanje. Prvo sam bila skeptična jer sam suhokožac, no zbog uljane baze uopće nisam imala osjećaj da mi je dodatno isušio kožu. Ono što bih rekla da je najveći plus sapuna su upravo sjemenke maka jer odrade tako dobar piling, posebno na mjestima sa celulitom. Piling je nešto grublji, ali ne pregrub, i imam osjećaj da mi je skinuo sve mrtve stanice kože koje sam imala na tijelu :D. Drugi veliki plus je naravno miris - već sam da me odmah kupio - koji se neko vrijeme zadrži u koži, a zadržao bi se i duže poslije njega koristite losion sa sličnim mirisom.

Na licu ga nisam koristila jer ipak mislim da je za tu ulogu pregrub, no za tuširanje - čista petica. Ako ste ljubitelji prirodne kozmetike i ako ste obožavatelj mirisa lavande poput mene, ubacite ovaj proizvod u košaricu i pridružite se klubu vještica.


Jeste li već isprobali nešto od Sapunoteke?
Koje su vaše preporuke?

xx Stay tuned xx



     

    You May Also Like

    0 comments

    Thank you for the comments :*

    O meni

    Moja fotografija
    "I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

    Labels

    Followers