CeraVe Hydrating Facial Cleanser

by - 25.9.21

 


*kašlje* *skida paučinu sa ćoškova* *izgleda izgubljeno*

Ok...da se prisjetim kako ovo ide...

Ćao, internet ljudi!

Mislim da je ovaj blog malo podugo spavao. Nisam ni sigurna koliko će i biti aktivan, ali iskreno - nedostajalo mi je pisanje. Dosta stvari sam dijelila na Instagramu u vidu kratkih dojmova, no nedostajalo mi je da napišem nešto konkretno - jer uz pisanje ide i istraživanje, a to je uvijek zanimljivo. Također, planiram pisati i kratke recenzije za neke proizvode, a koje će se nalaziti samo na Instagramu, jer sam ipak tamo najaktivnija. No da sada ne dužim o dugoj pauzi i planovima, linkove za moje društvene mreže možete pronaći u gornjem lijevom uglu, pa krenimo sa recenzijom.



CeraVe proizvodi su već odavno poznati na svjetskom tržištu kao prilično dobar i cjenovno pristupačan brend. Razvijeni od strane dermatologa, zasnivaju se na ceramidima i MVE (MultiVesicular Emulsion) tehnologiji. Najviše su namijenjeni osjetljivoj koži kojoj je narušena barijera, te zbog toga ne sadrže alergene i parfeme. 


Ceramidi su lipidi koji se nalaze u kožnoj pregradi, a zadatak im je da štite tijelo od utjecaja okoline, onečišćenja, suhog zraka, te da zadrže vlagu i spriječe gubitak iste. Po sastavu su masnoće, a ime im potječe od latinske riječi cera što znači vosak. Negdje sam pročitala dobru usporedbu da je ceramide najlakše zamisliti kao fuge između pločica - drže pločice (epiderme) zajedno i sprječavaju da među njima nastanu raspukline kroz koje bi ušla prljavština.


MVE tehnologija postepeno oslobađa nutrijente u kožu, što osigurava dužu hidrataciju. Možemo je zamisliti kao sferu sa nizom slojeva koji se polako otapaju, oslobađajući sastojke u našu kožu, čime proizvod nastavlja hidratizirati kožu tokom čitavog dana.


Kada su stigli na naše tržište, povučena mnogim pozitivnim recenzijama - naravno da sam odmah morala nešto isprobati, te je prva odluka pala na hidratantni čistač. Jer meni kao suhokošcu za oko odmah zapne "hydrating" u nazivu proizvoda. Ja sam kupila manju količinu, od 236ml, a može se pronaći i veća, od 473ml. Bočica je od čvrste plastike i ima pumpicu, što je čini jako praktičnom za korištenje. 




Čistač je namijenjen suhoj i normalnoj koži. Što se sastava tiče, tu vidimo tri vrste ceramida i hijaluronsku kiselinu koji njeguju zaštitnu barijeru kože i sprječavaju isušivanje. Ne sadrži isušujuće alkohole (alkohole koje vidimo su masni), parabene ni sulfate.  Osim za lice može se koristiti i za tijelo, kako kod odraslih, tako i kod djece. Tekstura mu je više kao emulzija nego kao gel, te samim time i ne pjeni baš, tako da vas to ne zbuni.

Ja inače imam suhu kožu, bude nešto normalnija ljeti, ali sada sa dolaskom hladnih dana ta suhoća je sve očitija, tako da je meni ovaj gel legao "kao budali šamar", da se tako izrazim :) .  Ne smeta mi uopće što ne pjeni, dapače, možda mi i zbog toga daje taj neki hidratantniji osjećaj, a opet mi ostavlja dojam potpuno očišćene kože. Ako nosim makeup čistač koristim kao drugi korak, a ako ne nosim, onda ga koristim kao prvi. Dobro surađuje i sa prstima i sa četkicom, iako mi je sa četkicom ipak zanimljivije koristiti neki pjenušavi gel - jer tko ne voli balončiće?! Gel lijepo skida ostatke šminke i nečistoća. Sam neće skinuti težu šminku, no, kako sam već navela, u tom slučaju ga koristim kao drugi korak i tu jako lijepo djeluje. Ne ostavljaj osjećaj zategnutosti ni suhoće, nego baš imam osjećaj hidratacije već pri čišćenju. Također, nema mirisa, pa je super i za "osjetljivi nos" :) . 





Cijena čistača je oko 13 - 14 KM, ovisno o mjestu prodaje i, iako je van države i još pristupačnija cijena, mislim da ona uopće nije visoka i ova količina se za nju isplati. Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna proizvodom i definitivno ću ga opet kupiti, posebno sada u ovim hladnijim danima. 

Jeste li vi isprobali ovaj proizvod?
Jeste li probali neki drugi CeraVe proizvod?

xx Stay tuned xx


You May Also Like

0 comments

Thank you for the comments :*

O meni

Moja fotografija
"I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

Labels

Followers