Born pretty nail art bundle #6

by - 21.10.18


Hello, people of the internet!

Ne moram ponavljati koliko volim ukrase za nokte i neobične manikure, a ni koliko volim iste sa Born Pretty stranice. Ovaj put sam odlučila naručiti samo par stvarčica, jer mi ladica sa lakovima za nokte samo što ne pukne.


I don't have to repeat how much I like nail decorations and unusual manicures, nor how much I like the ones from Born Pretty website. This time I decided to order just a few things, because my nail polish drawer is at the point of breaking.


Vodene naljepnice / water decals


Moram reći da sam se baš navukla na vodene naljepnice. Iskreno, ne znam što mi je draže - Born Pretty pločice za pečatiranje ili vodene naljepnice. Meni osobno se ovaj tip naljepnica više sviđa od onih običnih "odlijepi/zalijepi", jer mi duže traju na noktu a i ljepše izgledaju. Način korištenja je jako jednostavan - odrežete dizajn koji vam se sviđa u veličini koja vam odgovara, ubacite u vodu na 10-ak sekundi, zalijepite na nokat i premažete nadlakom. Ovaj put sam odlučila uzeti dizajn koji me podsjeća na gotički nakit sa pokojim lotusovim cvijetom, a naljepnice možete pronaći OVDJE.

I must say I got quite hooked on water decals. Honestly, I can't choose which ones I like better - Born Pretty nail stamping plates or water decals. Personally, I prefer this type of stickers/decals over the regular "peel off/stick on" ones, because they last longer on the nails and also look nicer. The application process is quite simple - you cut out the desired design in preferable size, put it in water for about 10 seconds, stick onto the nail and apply top coat. This time I decided to order a design which reminds me of gothic jewellery with a few lotus flowers, and you can find the decals HERE.

Holographic Flourish Series lak za nokte - Pandora / nail polish - Pandora


Prelistavajući ponudu na BP stranici pogled mi je odmah zapeo na ovim holografskim lakovima za nokte. Izabrati nijansu je bilo teže nego sam mislila, no na kraju sam odabrala Pandoru. Još jedan plus što su imena iz grčke mitologije (osim Venere). Fotografije odaju samo mali djelić ljepote ovoga laka, jer uživo još ljepše sjaji i nijanse se predivno izmjenjuju na svjetlu. Prevladava zelena nijansa, no možete primijetiti brončani odsjaj koji dolazi do izražaja pod određenim uglom. Sadrži raznobojne mikro-čestice koje predivno reflektiraju svjetlost. Nisam imala ništa slično u kolekciji i definitivno ću nabaviti još koju nijansu. Ovu, kao i ostale nijanse, možete pronaći OVDJE. Također, trajnost mu je prilično dobra. Na mojim notkima je izdržao 5 dana prije nego se počeo ljuštiti.

Browsing through the offer on BP website, these holographic nail polishes caught my eye immediately. Choosing the right shade was more difficult than I thought, but I chose Pandora in the end. Another plus is that they have names from Greek mythology (except Venus). The photos only remotely show the beauty of this polish, because in real life it shines more brightly and the shades interchange in light more beautifully. The green shade is most dominant, but you can notice the coppery reflection which is more prominent in certain angle. It contains colorful micro-particles which reflect the light beautifully. I haven't had anything similar in my collection and I will definitely get some other shades, too. This shade, as well as others, can be found HERE. Also, the durability is quite good. It lasted 5 days on my nails before it started to peel off.



No Smudge nadlak / top coat


I za kraj sam izabrala ovaj nadlak jer obećava da ne razmazuje manikuru ispod. Naravno, svaki nadlak će vam razmazati manikuru ako ju niste pustili da se osuši do kraja. Ovaj nadlak ima širok aplikator i jako je lako rukovati njime jer prekrije cijeli nokat, a samim time i smanjuje mogućnost razmazivanja manikure. Prilično se brzo suši, što je veliki plus. Koristila sam ga preko vodenih naljepnica, običnih manikura i tehnike pečatiranja i u svakoj ulozi se super snašao. Ne mogu reći da je najbolji koji sam probala, ali definitivno je jako dobar. Možete ga pronaći OVDJE.

Na fotografijama možete vidjeti manikuru gdje sam koristila sve proizvode iz narudžbe.

Lastly, I chose this top coat because it promises not to smudge the manicure underneath. Of course, every top coat will smudge the manicure if you didn't let it dry completely. This top coat has a large applicator which is very easy to use, because it covers the entire nail plate and thus reduces the possibility of smudging the manicure. It dries out quite quickly, which is a big plus. I used it over water decals, regular manicures and stamping technique, and it worked well in every role. I can't say it is the best one I tried, but it is definitely very good. You can find it HERE.

The photos show the manicure for which I used all the products from this order. 

Proizvodi su mi se jako svidjeli, posebno holografski lak jer me nijansa potpuno oborila s nogu. Naprosto obožavam njihove stvarčice za nail art. Born Pretty ima i besplatnu poštarinu pa definitivno bacite oko na njihovu ponudu.

I really like these products, especially the holographic nail polish because the shade blew me away. I simply adore their nail art thingies. Born Pretty also has free shipping so be sure to check them out.
 

Kako vam se sviđa manikura?
Jeste li ikada naručivali sa Born Pretty stranice?


How do you like my manicure?
Have you ever ordered from Born Pretty site?

xx Stay tuned xx

You May Also Like

2 comments

  1. Predivna ti je manikura. Nisam nikada narucivala sa te stranice.
    Odlican tekst i slikice. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for the comments :*

O meni

Moja fotografija
"I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

Labels

Followers