Afrodita Cosmetics - why masks

by - 2.7.19

*Croatian only*

Ćao, internet ljudi!

Raspust je počeo i vrijeme je za malo opuštanja. Nisam netko tko odlazi na spa tretmane u beauty salone (iako nema ništa loše u tome, dapače trebala bih početi haha), ali si volim priuštiti male spa rituale u kući. Maske za lice su neizostavni dio toga i, ako me pratite neko duže vrijeme, znate da ih jako volim. Maske u "vrećicama" su jako pristupačne, praktične, možete ih pronaći u svakoj drogeriji, a i možete birati između velikog broja proizvođača. Ja sam danas odlučila pisati o nekoliko takvih maskica iz Afrodita Cosmetics why linije.


Mislim da je ambalaže nepotrebno opisivati, većinom su sve iste, osim maskice za područje oko očiju koja umjesto dva ima tri dijela. Na pozadini možete pronaći sve podatke vezane za maske i listu sastojaka. Možete ih pronaći u DM, CM i Didaco poslovnicama, a cijena im varira između 2-3 KM ovisno jesu li na akciji ili ne. Neke od njih redovno kupujem, a neke s vremena na vrijeme.

Krenut ću sa SOS Calming maskom, jer ju u momentu pisanja ovog posta imam na licu. Ona nije u redovnoj postavi, ali ju uzmem kada mi treba smiriti lice - otuda i naziv. Sadrži nianciamid i eterično ulje lavande koje je poznato po svojim protuupalnim, umirujućim i zacjeljujućim svojstvima, a također i regulira lučenje sebuma. Ova maskica je zelenkaste boje kada se istisne iz pakiranja, te odmah možete osjetiti miris lavande - nije prejak, ali dovoljan da se odmah osjeti, meni osobno jako lijep i opuštajuć. Volim ju koristiti kada se moja koža i ja posvađamo, pa ona reagira izbacivanjem malih "podstanara" po licu koji iza sebe ostave crvene mrljice, a ova maska ih fino ublaži. Iskreno kada ju nosim na licu osjećam blage trnce po licu, nije peckanje niti je neugodno, već baš blage trnce. Nemam problematično lice, pa ne mogu reći kako bi koža s aknama reagirala ili rozacejom, ali meni prilično ublaži crvenilo od bubuljica tako da sam prilično zadovoljna. Također, ne znam je li to još uvijek slučaj, ali ova maska je dolazila u pakiranju sa trakicama za depilaciju lica, kako bi ublažila crvenilo nakon njih. Preporučujem ju koristiti pred spavanje jer će vam miris pomoći da zaspete kao beba. 😀

Sljedeća je Fresh & well rested look maska za područje oko očiju koja sadrži extract yaruma i butcher's broom (nisam uspjela pronaći "domaće" nazive) koji imaju protuupalna svojstva. Namijenjena je smanjenju podočnjaka, vrećica ispod očiju i natečenosti. Nju također kupujem po potrebi, odnosno rijeđe je mi jedan dio može poslužiti dva-tri puta, samo dobro zatvorim dio kada ga otvorim. Kremasta je i blijedo žute boje, ima jako blag miris i nije mi izazvala nikakve iritacije, čak i kad bi slučajno došla u dodir s okom. Jako lijepo nahrani područje oko očiju, te zaista izgleda svježije i odmornije nakon korištenja. Često ju koristim u kombinaciji s drugim maskama - dok je jedna na licu, ovu stavim ispod očiju 😀

Detox masku sam prvi put probala kada sam posjetila Afroditinu tvornicu u Rogaškoj Slatini, jer tada još nije bila došla na naša tržišta. Naravno, detox u nazivu me je odmah privukao. Svakodnevni makeup, zagađenje u gradu, nezdrava prehrana (jedem relativno zdravo ali imam svojih nezdravih navika) utječe na kožu i lijepo je sebi priuštiti jedno pročiščavanje. Maska obećava odstranjivanje nečistoća iz gornjeg sloja kože - čestice onečišćavaća, višak sebuma i ostatke šminke (iako to kod mene nije slučaj jer ja šminku itekako temeljito skinem 😂). Iznenadilo me je što je maska prilično kremasta, te sadrži sitne čestice aktivnog ugljena koje pri skidanju služe i kao blagi piling. Mogu reći da se poslije nje lice zaista čini čišće, no moram napomenuti da ponekad zna izvući nečistoće iz kože u vidu malih bijelih bubuljica - što je po meni i dobro da se izvuče. Naravno, neće vam pročistiti kožu kao tretman u beauty centru, ali dobro odradi posao. Rekla bih da je najviše namijenjena masnoj koži, jer meni kao suhokošcu uz osjećaj čistoće također da i osjećaj zatezanja, pa je hidratantna krema neophodna nakon korištenja.

Još jedna maska koju sam prvi put probala pri povratku iz Rogaške Slatine je Hydra Boost, jer nije bila dostupna kod nas. Na našem tržištu je bila dostupna druga verzija za hidrataciju. Mogu vam reći da me ova maska oduševila na prvu. Naravno, ja nikad ne očekujem od maske da mi na prvu napravi čudotvoran efekt na licu, ali ova mi je legla "kao budali šamar" što bi se reklo. 😀 Prvo mi je zanimljiva njena gelasta formulacija, kao ledeni kristalići ali gelasti - ako to uopće ima smisla. Namijenjena je dehidriranoj, umornoj i suhoj koži - kakva je moja - te istodobno spriječava njeno isušivanje. Pri korištenju imam osjećaj da imam gelasti štit na licu koji dopušta da se koža dobro nahrani,  a pri skidanju nisam osjetila zatezanje ili suhoću, čak i često nisam imala potrebu koristiti kremu poslije nje (izuzevši zimske mjesece, naravno). Primijeti li se da mi je ona favorit? 😀

Zadnja, ali ne i manje važna, je ova 4D Collagen noćna maska. Noćne maske su mi u zadnje vrijeme postale omiljene - što da kažem? Stari se. 😀 Kako i samo ime kaže, sadrži morski kolagen i bio-aktivne peptide koji, po onome što na maski piše, djeluju direktno na boru i vidljivo ju popunjavaju. Nju nije potrebno ispirati - jednostavno ju u debljem sloju nanesete na lice i ostavite da djeluje preko noći. Iskreno, meni je to pomalo neuredno jer ne bih voljela ulijepiti jastuk i kosu maskom, već ja nju nanesem pri večernjoj rutini, pustim da se većina upije u lice, te tada idem spavati - tako izbjegnem nered. Po meni djeluje kao bogatija krema, te ujutro ustanem nahranjenog i zaglađenijeg lica. Još uvijek nemam puno bora, no i ove linijice koje imam se čine manje, tako da vjerujem da maska ima dobar učinak. Moja koža ju jako voli i ovo je ne znam koja po redu ponovna kupovina - uvijek ju imam u kući. Pored maske za hidrataciju i ova mi je favorit.

Ovo su samo neke od maski iz why linije, a ima ih i još nekoliko koje namjeravam isprobati. Meni su se pokazale kao super, posebno Hydra Boost i 4D Collagen jer ih moja suha koža najviše voli. Ako ste netko tko voli kućni spa tretman - definitivno probajte ove maskice.

Jeste li isprobali neku od ovih maski?
Kakvi su vaši utisci?

xx Stay tuned xx

You May Also Like

4 comments

  1. Odličan post. uvijek me mame ove maskice ali nikad ne znam kakve su pa uzmem provjereno,ali cu probati sigurno neku od ovih...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno :D
      meni su super posebno ove zadnje dvije, ali naravno ovisi o koži, mislim da bi masnokošci baš voljeli ovu detox, a i ova sa lavandom je super :D
      namjeravam isprobati i ostale što nude pa možda i o njima podijelim iskustva.

      Izbriši
  2. Hydra Boost & 4D Collagen najbolje prijaju mojoj normalno-suhoj kozi.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for the comments :*

O meni

Moja fotografija
"I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

Labels

Followers