Izazov - #vratimoblogerice

by - 23.3.19

*Croatian only*
Ćao, internet ljudi.

Danas vam donosim nešto drugačiji post - znači, nije recenzija proizvoda koji dugo čeka svoj red (a ima ih gomila koji čekaju). Potaknuta sa dva posta od blogokolegice Mirne, autorice Lipstick's blade bloga - Kad nestanu beauty blogerice... i Izazov #vratimoblogerice, odlučila sam baciti osvrt na novonastalo stanje u blogerskom svijetu.

Što se tiče same povijesti blogiranja, mislim da je doba kada sam ja pokrenula blog (pokrenut je 2014.godine) bilo zlatno doba blogiranja. Sjećam se da često nisam imala vremena pregledati sve postove koliko često su se pisali. Čak nije bilo toliko suradnji kao danas i devedeset posto stvari su bile kupljene od samih blogerica. Osim toga, izbor pri kupovini je bio lakši jer su nam iste te recenzije mnogo pomagale. Kada bi tada proguglali neki proizvod - našli bi nekoliko recenzija tog proizvoda.

Danas uglavnom samo imate linkove do zvanične stranice tog proizvoda ili neke na kojoj se prodaje, plaćenu reklamu na društvenim mrežama, te na rijetki Instagram post - s tim ako njega i nađete, često ne dobijete nikakvu konkretnu informaciju osim dobre slike i pohvale. Kako je i Mirna navela, dosta problema leži u "besplatnim" proizvodima (besplatnim je namjerno u navodnicima). Dosta se blogova pokrenulo s ciljem da skupe što više "suradnji" i dobiju što više "besplatnih" proizvoda - što je rezultiralo zasićenjem i općenitom nevjericom čitatelja. Taj trend je zatim preuzeo Instagram. Rijetko ćete pronaći Instagram recenziju koja je iole detaljna. Također, i mnogim brendovima je važna brojka - bila ona kupljena ili ne - važno je da ta neka osoba pohvali proizvod, a hoće li to vidjeti bot ili prava osoba to je manje važno. O brendovima i Instagram ciframa bi se dalo razglabati....to mogu ostaviti za drugi post.

Također, osim instagrama i Youtube je tu dosta zaslužan. Iskreno, ponekad je praktičnije upaliti video nego pročitati recenziju, jer video čak ne morate ni gledati konstantno, već ga upaliti i raditi nešto drugo te slušati što ta osoba ima za reći. Ja, na primjer, volim gledati/slušati video dok se šminkam ili kuham, što ne mogu reći za blog post. Također - i sama sam pokrenula Youtube kanal jer mi je za neke stvari praktičnije snimiti video, na primjer za isrpobavanje šminke, ali - edit puno duže traje nego pisanje posta.

Opet, s druge strane, ponekad vam za pročitati blog post treba 2-3 minute, dok neki video na Youtubeu traje više od pola sata. Ali, ljudi su se pomalo ulijenili, kako čitatelji tako i blogeri, tu uključujem i sebe - nije samo manjak vremena kriv.

Nego da ja ne bi odužila s negativnim stvarima, pročitajte Mirnin post o nestajanju blogerica - ubola ga je u bobu! Taj prvi post me je naveo na razmišljanje i navukao grižnju savjesti o zapostavljenosti bloga, a drugi mi je, da se izrazim kako bih inače, dao nogu u guzicu da se pokrenem i nastavim pisati. Također, nedavno sam stavila anketu na Instagram o čitanosti blogova i više je glasova bilo da ljudi čitaju nego da ne čitaju i to mi je bilo neopisivo drago vidjeti! Mislim da je odlična ideja izazova #vratimoblogerice - već vidim i neke svoje kolegice kako se ponovo pokreću, što je odlična stvar!

Ja osobno nikada nisam razmišljala o odustajanju od bloga, čak i kad vidim da mi je čitanost opala. Razlog zbog kojeg sam ga pokrenula je ljubav - volim kozmetiku, preparativnu i dekorativnu, volim učiti o njoj, pisati, razmjenjivati mišljenja. Kad sam ga pokretala nisam razmišljala puno o čitanosti ili suradnjama, a iskreno - ne razmišljam ni sada. Naravno da mi je drago kad vidim veću čitanost ili kad mi se ponudi suradnja, ali to nisu vitalni faktori.

Ono što me drži je ljubav i stvarno ću se potruditi da ne dajem prazna obećanje i izlike o manjku vremena, već ću se potruditi češće izbacivati recenzije.

Kako sam rekla na početku - puno proizvoda čeka svoj red 😀.


xx Stay Tuned xx

You May Also Like

18 comments

  1. Svaka ti je na mjestu. Kao i uvijek

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja vise volim blogove...Kad kcerkica spava, tad s mirom mogu procitati post, dok za yt nemam vremena (niti je smijem probuditi kad spava) :)
    Mozda cak nemam vise ni toliko vremena da se sminkam ali volim pratiti sta se novo desava u svijetu sminke i bas mi je zao sto sve manje blogerica koje sam citala pise...tako da se nadam da ce izazov biti uspjesan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je to čuti :) ja isto volim pročitati blog post posebno kad je riječ o recenzijama :)
      nadam se i ja da će izazov biti uspješan :)

      Izbriši
  3. Prije svega - HVALA!
    U svemu se slažemo i meni je zaista drago da ćeš pokušati češće pisati jer ako sam izazovom #vratimoblogerice, potaknula bar jednu, ja sam svoj cilj ostvarila... 😊
    Sretno dalje i veselim se novim člancima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na poticaju :D
      Mislim da si potakla i druge i nadam se da će se probuditi kao i ja. Zaista fali kvalitetnih recenzija i bio bi red da se ponovo pokrenu :D

      Izbriši
  4. Veseli me čitanje novih postova, idemo hrabro :) #vratimoblogerice

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post. Definitivno se slažem sa tobom. I sama iskreno više volim upaliti video i provesti neko vrijeme slušajući, nego čitati. Mada, nekada je stvaro i stvar vremena. Zaista bih voljela da se blogerice vrate malo na scenu i da budu aktivne, kao prije ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :D
      Da, video je ponekad praktičniji, ali kao i ti voljela bih da se blogovi malo više vrate na scenu :D

      Izbriši
  6. I sama sam nestala na neko vreme, imala sam neke privatne probleme i jednostavno mi je bio potreban odmor od svega, pa čak i od pisanja.
    Na sreću, želja za pisanjem se vratila,i eto me od skoro ponovo, mada je naziv bloga promenjen.

    Call me shopaholicc

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, život nas sviju stisne, privatno, poslovno, kreativno... ali glavno je da imamo želju, pa da se izrazimo na razne načine :D
      Drago mi je da si se vratila pisanju :)

      Izbriši
  7. Odličan post, slažem se u potpunosti sa svim navedenim. YouTube videe volim pogledati kada netko radi neki look, a blogove volim pročitati radi recenzija proizvoda. Instagram pratim zbog inspirativnih fotkica. Nadam se da će bogovi ponovno više zaživjeti. Također svoj pišem iz ljubavi i za sada se ne opterećuje previše brojkama, ali razumijem da sa godinama od te ljubavi žele vidjeti i neki plodovi tog rada na blogu ili bilo kojoj drugoj društvenoj mreži u vidu pratitelja, pa i suradnji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpouno se slažem sa tobom. Nažalost na našim prostorima se od toga još uvijek ne može živjeti... a bilo bi lijepo da brendovi zapravo uvide važnost blogera.

      Izbriši
  8. Post je odličan. Nisam beaty bloger i pišem potpuno drugačije teme, a žao mi je što je sve više onih koji ili naprave blog, pa odustanu od njega ili ga prave samo radi besplatnih proizvoda. I voljela bih da blogeri budu više aktivni i posvećeni po pitanju tekstova, jer lično više volim da čitam, nego da gledam videe na jutjub. Slažem se sa svime što si napisala i svaka ti je na mjestu. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - moj blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. I potpisujem ti sve što si napisala, posebno ovo za pravljenje bloga samo radi "besplatnih" proizvoda. Mislim, kad skontaš nisu besplatni, zato se i zove kolaboracija - reklama u zamjenu za proizvode, ali kakva je to reklama kad maltene nisi ni isprobao proizvode ali si ih nahvalio do bola, i samim time zapravo stvorio kontraefekt?

      Drago mi je da ima onih koji još uvijek vole da čitaju blogove :D to mi daje nadu za budućnost blogova :D

      Izbriši

Thank you for the comments :*

O meni

Moja fotografija
"I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

Labels

Followers