Mak Skincare Berry Special booster krema

by - 15.12.21

Ćao, internet ljudi!

Imala sam ja namjeru i ranije napisati recenziju o ovoj kremici, međutim objavljujem je tek sad iz pomalo površnog razloga, a taj je da su slike baš zimske :D



Dakle Mak Skincare Berry Special krema još nosi naziv i boostere krema jer je "naoružana" aktivnim supstancama poput skvalana, uree (5%) i niacinamida (5%), organskim uljima organskog nara, maline, hibiskusa, trešnje i pasjeg trna i hijaluranskom kiselinom, a nećemo zaboraviti ni karite maslac. Također tu imamo destilat damaske ruže, ulje cimetovog drveta i ylang ylanga koji ovoj kremi daju divan, ne prejak, a opet primjetan miris. Mom nosu najviše do izražaja dolazi miris ruže, a ako me duže pratite znate da cimet obožavam.





Iako je formula bogata uljima, krema uopće nije "teška", dapače, na koži djeluje dosta lagano, a opet hranjivo. Ja sam jedno pakiranje kreme već potrošila tokom toplijih dana i bila mi je sasvim dovoljna kao dnevna krema. Sada kada je malo hladnije kombiniram je sa hidratantnim serumima. Također, preporučujem ju nanositi na vlažnu kožu. Zbog niacinamida, koji je meni jedan od dražih sastojaka jer je multitasker, i uree, koju mi suhokošci jako volimo - dužim korištenjem kreme se zaista primijeti sveukupno poboljšanje teksture kože, uklanjanju iritacija i flekica, te ostavlja kožu fino nahranjenom. Iskreno, mislim da mi je ona baš pomogla za vrijeme Halloween makeup izazova, jer sam mislila da će mi silne "maske" malo više udesiti kožu, no nisu. Još jedna stvar koju sam sama primijetila ali i ljudi koji su me vidjeli je sjaj lica. Ne masni, već fini zdravi sjaj. Baš bude glowy skin!





Stoga možete i zaključiti moje mišljenje o njoj! S razlogom se zove Berry Special jer je zaista special. I definitivno je mogu preporučiti i suhoj i normalnoj i masnoj koži. Inače sam skeptična prema proizvodima za svaki tip kože, ali ovaj mali multitasker će se vjerujem svidjeti većini. A sada odoh da potrošim i drugo pakiranje :D


Jeste li probali nešto od Mak Skincare?



 xx Stay tuned xx

You May Also Like

0 comments

Thank you for the comments :*

O meni

Moja fotografija
"I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

Labels

Followers