Sapunoteka - Losion za tijelo sa bademom, shea maslacem i vanilijom

by - 8.3.22


 Ćao, internet ljudi! 

Da, fotke su tipične jesenke iako je zima, ali eto. Ovaj gospodin sa slike je u moj posjed došao prošlo ljeto na Orea Bazaaru, ali sam čekala hladne dane da ga počnem koristiti.

 



Dakle radi se o bogatom losionu za tijelo koji sadrži hladno prešani shea maslac, ulja badema, masline i ricinusa, glicerin, te je začinjen eteričnim uljem vanilije. Ja sam po sastavu pomislila da će se raditi o gustom losionu, gotovo maslacu, no iznenadio me sa svojom laganom teksturom i brzim upijanjem.

Iako sam ga zbog laganije teksture komotno mogla koristiti ljeti, zbog hranjivosti i mirisa legao mi je za ove hladne dane "kao budali šamar". Već sam spominjala da mi je koža suha, kako na licu tako i na tijelu, posebno sada u hladnijim danima i ona ovaj losion upije u roku keks, a opet dobijem jako lijep osjećaj nahranjene i mekane kože. I moram reći, iako sam lijena za mazanje tijela, ovaj me losion natjerao da razvijem rutinu da ga nanesem svaki dan.





A miris? Ljudi dragi! Ovo miriše kao predivni badem kolačići! I am obsessed! Badem je dominantniji od vanilije, barem mom nosu, ali zajedno čine tu divnu cookie kombinaciju. Kad ga nanesem ne mogu prestati šnjofati kožu. Miris se također jako dugo zadrži na koži - i par sati nakon nanošenja.
Osim za vlastitu upotrebu mislim da bi bio super i kao poklon za nekoga. Od mene ne da ima prolaznu ocjenu nego i počasno mjesto na polici!


Jeste li već isprobali nešto od Sapunoteke?


xx Stay tuned xx


You May Also Like

0 comments

Thank you for the comments :*

O meni

Moja fotografija
"I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

Labels

Followers