Makeup Revolution - 5% Caffeine solution + hyaluronic acid

by - 24.11.21

Ćao, internet ljudi!

Evo jedna recenzija za impulsivno kupljen proizvod. Ranije ove godine smo prijateljica i ja napravile zajedničku narudžbu sa makeuprevolution stranice, te sam odlučila da probam nešto od njihovih proizvoda za njegu. Ne sjećam se je li ovaj serum bio na popustu ili ne, ali mi se učinio zanimljiv pa se našao u košarici. Nisam čitala nikakve recenzije o njemu, pa, iskreno, nisam imala ni neka očekivanja.



Inače su Makeup Revolution poznati po dupe-ovima paleta, no ovdje bih rekla da je dupe možda za The Ordinary serum s kofeinom, no sastav im se razlikuje. Čak im je i pakiranje slično, morate priznati, samo eto tekst je različit. Nisam probala ovaj od The Ordinary pa ne mogu usporediti. 




Dakle, samo pakiranje seruma je staklena bočica sa pipetom koja dobro radi - fino pokupi proizvod, fino ga dozira i ništa nigdje ne curi. Često se dogodi da na jeftinijim serumima pipeta loše radi. Serum je proziran, srednje gustine i nema mirisa. Jako se lijepo nanosi i razmazuje i dovoljna je doslovno jedna kap za oba oka, jer ako se malo više nanese počne se trusiti. Također, sa ovako minimalnim doziranjem jako dugo će trajati. U ovom slučaju definitivno vrijedi "manje je više". Što se sastava tiče mislim da je prilično jednostavan. U vrhu odmah vidimo propandiol (čini proizvod mazivijim i pruža vlagu koži), kofein (smanjuje iritacije i natečenost), niacinamid (popravlja teksturu kože) i glicerin (zadržava vlažnost) - što zvuči prilično dobro. Sodium hyaluronate, odnosno natrijev hijaluronat se nalazi pri dnu i zadužen je da umanji suhoću i borice. Ima manju molekularnu težinu od hijaluronske kiseline, prodire čak i dublje nego što HK može. Također je stabilniji, što znači da je manje sklon oksidaciji i održava duži rok trajanja.



Što se tiče mojih utisaka, moram priznati da me ugodno iznenadio. Iako nisam imala nikakvih očekivanja ovaj serum je ipak imao efekta na moju kožu. Neće djelovati na jako natečene ili jako tamne kapke, no pružit će svježinu i smanjiti natečenost da izgleda da ste spavali duže nego jeste. Ja ga držim u frižideru što mislim da dodatno pomogne oko natečenosti. Fino i nahrani područje oko očiju, pa ako ste normalne kože u tom području mislim da će vam biti dovoljan, no ako vam je koža dosta suša onda ipak treba još neki dodatni proizvod. Ja recimo pređem i slojem kreme za lice preko njega pa mi bude taman dovoljno hidratacije. Također, korektor mi jako lijepo "legne" na njega i ljepše izgleda nego kad ne koristim serum. Nije mi izazvao nikakve negativne reakcije. Uglavnom, od mene je dobio prolaznu ocjenu. 



Jeste li već isprobali nešto od Revolution skincare?

xx Stay tuned xx


You May Also Like

0 comments

Thank you for the comments :*

O meni

Moja fotografija
"I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

Labels

Followers