Weleda Skin Food ultra rich + light

by - 15.11.21


Ćao, internet ljudi.


Dosta često sam čula da Welleda Skin Food linija radi čuda za suhu kožu, a kao vlasnica iste sam odlučila da probam.

Vjerujem da je dosta vas upoznato sa Welleda brendom i njihovim proizvodima, te neću puno dužiti o istome.




Prvo sam kupila originalnu, odnosno ultra rich verziju kreme. Ona je namjenjena za njegu lica i tijela i radi se o ultra-bogatoj formulaciji koja obnavlja i duboko hidrira suhu do jako suhu kožu. Što se sastava tiče tu možemo pronaći suncokretovo ulje koje je bogato E vitaminom i aminokiselinama, ekstrakte ljubičice, ružmarina, kamilice i nevena, te ulje slatkog badema i pčelinji vosak, sve lijepo "spakovano" kako bi duboko nahranilo kožu. Iako izbjegavam alkohol i parfem u proizvodima, ovdje mi nisu smetali niti su imali ikakav isušujući efekt, no ako ste netko sa osjetljivom kožom obratite pažnju. Tekstura joj je bogata i gusta i dovoljna je jako mala količina kreme pri korištenju. Pošto piše da je i za lice i za tijelo, ja sam je prvo koristila na licu. Što je za moj ukus bila greška, jer koliko god da je meni koža suha, ova krema mi je ipak bila premasna za tu namjenu. No, to ne znači da krema ne valja. Au contraire, za njegu tijela, posebno jako suhih dijelova kao što su laktovi, koljena i pete je puni pogodak! Jako lijepo nahrani, smekša i regenerira kožu. 




Kako se ultra rich verzija nije pokazala prikladna za lice, kupila sam Light verziju iste i mogu reći da je ona puno bolji izbor. Nemojte da vas zavara naziv Light, ona je još uvijek bogata krema za suhu kožu, no nešto je laganije teksture i mrvicu drugačijeg sastava. Ona sadrži nekih 80% istih sastojaka kao originalna, samo umjesto ulja slatkog badema tu imamo kakao i shea maslace, a i udio ulja je manji (31,8%) nego u ultra rich verziji (47,6%). Teksturom je dosta mazivija i svjetlije je boje. Meni je odlična bila za večernju njegu, posebno otkako sam uvela retinol. Još sad kako dolaze hladni dani dobro ju je imati pri ruci (i licu). Ona se također može koristiti i za njegu tijela, ako preferirate nešto laganiju teksturu od ultra rich verzije.



Ni jedna ni druga mi nisu izazvale nikakve negativne reakcije, čak ni ova ultra rich - osim svoje teže teksture. Definitivno imate moju preporuku i za jednu i za drugu, ali iako ste suhokožac ipak ovu ultra rich ostavite za njegu tijela :)


Jeste li probali nešto iz Weleda Skin Food linije?


 xx Stay tuned xx


You May Also Like

0 comments

Thank you for the comments :*

O meni

Moja fotografija
"I myself am strange and unusual" Coffee addict, in love with makeup, amateur sculptor of polymer clay, animal lover and very friendly misanthrope. ;)

Labels

Followers